۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳

پیروانی:

پنالتی فجر دیده نشد/ به تصمیم مدیران باشگاه فجر احترام می‌گذارم

پنالتی فجر دیده نشد/ به تصمیم مدیران باشگاه فجر احترام می‌گذارم

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: به تصمیم مدیران باشگاه فجر احترام می‌گذارم و آنها می‌توانند در خصوص آینده این تیم هر تصمیمی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین پیروانی بعد از شکست سه بر صفر تیم فجر شهید سپاسی شیراز در مقابل صبای قم در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که شامگاه جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، تصریح کرد: ما بازی بدی در مقابل صبای قم انجام ندادیم ولی بدشانس بودیم که توپ‌های ما به گل تبدیل نشد.

وی افزود: البته ما تیم بدشانسی هستیم که بعد از انجام دو بازی سخت و نفس گیر با سپاهان و تراکتورسازی به تیمی برخورد کردیم که انصافا بسیار خوب و روان بازی می کند، من بازی های صبا در مقابل استقلال تهران و سپاهان اصفهان را به دقت دیده بودم و به نظر من صبا در هیچ یک از آن بازی ها شایسته باخت نبود و فقط اشکالاتی در خط دفاعی خود داشت.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تصریح کرد: قصد توجیه کردن این باخت را ندارم چون ما خوب بازی کردیم، شوت از راه دور بازیکن صبا ما را غافلگیر کرد و بعد از آن بازیکنان ما چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم یکپارچه حمله شدند تا گل خورده را جبران کنیم.

وی یاد آورشد: صبا تیم خوبی است و بازی روانی ارائه کرد اما تیم ما هم با این تیم پایاپای مبارزه کرد، ما به دنبال گل تساوی بودیم و حتی داور می توانست با دقت بیشتر خطا بر روی جابر انصاری را به نفع ما پنالتی بگیرد که در آن صورت هرگز گل های دوم و سوم صبا به ثمر نمی رسید.

پیروانی در پاسخ به خبرنگار مهر که پرسید: شما با خارج کردن صبا از بحران خودتان وارد بحران شدید، تصریح کرد: نه من این موضوع را قبول ندارم چون هنوز هفته های زیادی به پایان لیگ باقی مانده و یقین بدانید که فجر در این وضعیت نخواهد ماند.

وی در ادامه همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا از تماشاگران شیرازی خواهید خواست که تیم را در مقابل دیگر حریفان حمایت کنند؟ تاکید کرد: شما من را خوب می شناسید که اهل التماس کردن نیستم، اتفاقا وقتی آنها در باخت های هفته های اول لیگ بر ضد من شعار می دادند گفتم کار خوبی است، من فقط به خدا التماس می کنم، ولی به تصمیمی که مدیران باشگاه فجر بگیرند احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بیان داشت: البته هنوز از سوی مدیران باشگاه فجر با من صحبتی نشده اما آنها حق دارند که به فکر آینده تیم باشند و به تصمیم آنها احترام خواهم گذاشت، تا زمانی که در فجر بمانم برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.

 

کد خبر 2126105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha